lørdag 20. november 2010

Fram syning av photo story

Heia bloggen!
På mandag viste eg min photo story i klassen, og syntes sjølv at videoen blei eit greit resultat. Dette prosjektet har vore veldig morosamt å jobbe med. Eg hadde om kontrastar mellom fattige og rike, og aldri har bilete gitt eit så stort inntrykk på meg. Bileter av ekstremt tynne og små barn uten mat eller tak over hovudet gjorde at eg fekk tårer i auga av å bare bla igjennom bilete til presentasjonen. Biletea gjorde at teksten til presentasjonen kom av seg sjølv, så presentasjonen tok heller ikkje allverdas av tid, men resulterte like vell i eit heilt greit resultat etter min eigen meining:)
Ellers var det utrolig morosamt å sjå på alle dei andres presentasjonar, mange forskjellige tolkninger av oppgava:)

SNÆX!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar