mandag 11. oktober 2010

Bloggpost nr.1!

Heia bloggen!
Idag startet jeg å blogge som et skoleprosjekt. Alle i klassen skulle lage hver sin blogg. Ideen er at vi skal kunne bruke blogg til å vise faglig kunnskap, og til å bli kjent med nye og hippe medier.
Selv har jeg aldri vært en stor fan av blogging, nærmere mislikt det. Men hvorfor?
Jeg kan ikke si at jeg har lest så mange blogger, og de få jeg har lest er vell mer for å få dagens latter. Mange fremstår som blonde, ikke bare utvendig, men virker rett og slett dumme. Jeg synes også at de legger altfor bredt ut om privatlivet sitt, forteller ting jeg aldri kunne latt hvem som helst få vite om. De forteller ALT!
Andre blogger, som moteblogger, kan være interessante, men ikke noe jeg har giddet å bruke tiden min på.
MEN nå har jeg altså fått blogg som et skoleprosjekt, noe som kan være både lærerikt og spennende, selvom jeg ikke tror at jeg kommer til å blogge så mye frivillig.
Jaja, nok om det!
Snx!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar